BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 24 januari 2010

15:50

TJA. Kom hem för ett tag sen, jag och mamma satt nyss och titta på lite filmer, det finns så himla många filmer. Tur att det finns mer bra än dåliga iallafall.


Som sagt, kom hem för ett tag sen, har nämnligen vart ute och åkt längdskidor med mina kära vänner, Tessan, Bella & Ewe. Jag var iallafall inte bäst på att ramla, för det var Bella. Haha!

Ramlingar;
Bella = 9 st.
Tessan = 5 st.
Mimmi = 3 st.
Ewe = 1 st.
Grattis till Ewe som vann tävligen att inte ramla, haha även fast du har ont så vann du! :D
Jag fick däremot skit ont när jag ramlade en gång på rumpan, hela ryggen och svanskotan gör ont ;O Hoppas det blir bättre tills imorgon, träning ju!

Nu ska jag bränna lite filmer på skivor, sen blir det nog lite filmtajm och plugg.
Har ju svenska prov imorgon, kan allt utantill i anteckningarna och det är ju det som i princip står på baksidan på häftet och mer kan man inte plugga på för vi har inte mer material om just "Sagans ingredienser" så jag kan allt, men för att vara på den säkra sidan så ska jag nog plugga lite till.

Jag tog lite bilder när vi var ute och åkte skidor, dom kommer nog in sen.

0 kommentarer: