BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 29 januari 2010

skoldans today!

TJA. Kom typ nyss hem från pulkabacken, vi var där idag med klassen, så jävla roligt!
Ida skulle komma efter hon hade dushat och det var ett tag sen, så ska gå upp och nu och hämta lite pengar och så för jag och Ida ska till maxim :D













Ska äta kanske typ 6, och sen efter det tar jag den packade väskan och drar till Vendela, där ska jag göra mig iordning till skoldansen med hon och Mimmi, ska bli kul:D

Imorgon: Samling klockan 12, sen match mot knäppmora, dom ska vi ta!<3
Tessan & Bella sover nog här imorgon, det blir att öva på Michael Jackson dansen imorgon och sen ut i snön såklart;)<3

Juste har inte berättat. Jag, Tessan, Bella och Rosanna har blivit inbjudna på Tessan och Bellas kusins skoldisco för att dansa Michael Jackson. Det är nästa fredag så nu är det bara att träna så att man inte skämmer ut sig för alla femmor i kolbäck :D

0 kommentarer: