BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 26 januari 2010

prov och stan imorrn

TJA. Den nya headern är klar, by sis. Vad tycker ni?

länk: http://www.rosannamaard.blogg.se/

Kom hem typ 3 eller nå, åt mellis och sen satt jag mig och pluggade.
Gick igenom alla G frågor, dom kan jag.
Har också läst i häftet ett antal gånger, men inget av de fastnar.
Så jag är rädd för att det blir ett G imorgon på NO provet :(

Vi fick tillbaka SO läxförhör och SV prov resultaten idag, och så här gick de:
SO Läxförhöret (Demokrati & Diktatur) = MVG
Svenska provet (Sagornas ingredienser) = MVG-
Är faktiskt jätte nöjd!

Om 53 minuter (just nu) är det mästarnas mästare, det är så roligt att titta på!

Imorgon är det äntligen onsdag. Jag brukar inte längta till onsdagar för då brukar det inte hända något speciellt men imorgon gör de det. Lärarna ska på föreläsning om Naken på nätet med Rädda Barnen (som vi ska på torsdag) så vi får sluta typ klockan 12 eller 1 eller vad det var imorgon. Ska bli riktigt skönt! Så när vi slutar sticker jag, Mimmi, Ida, Vendela, Tina, Faria, Emma, Nadina och kanske Daniel, Tobbe och Crille in till stan och käkar på Hong Kong, shoppar och har det skoj! Det ska bli jätte roligt!

0 kommentarer: