BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 24 januari 2010

johan falkiiss idag!

TJA. Att plugga till prov gör mig galen! Jag kan det mesta men det sitter inte riktigt som det ska! Så jag pluggar, pluggar och pluggar hela tiden men det verkar som att det inte vill sätta sig i min hjärna. Kommer aldrig komma ihåg allt tills imorgon på provet. Jag kan inte plugga, vet inte varför, tappar liksom koncentrationen hela tiden. Någon som har nått bra sätt att plugga på så att man verkligen får in det man ska kunna i skallen?


Tur att det är Johan Falk klockan 9 så jag slipper plugga hela tiden.
Har sett reklamen hela veckan till det här avsnittet och det verkar riktigt spännande.
Längtar!

Pappa håller på med maten, så nu ska jag gå upp och hjälpa till och duka.
Omelett, smarrigt.

2 kommentarer:

emilygran sa...

jag blir också helt galen på läxorna och speciellt provet.. men ett tips *
det du är "svagast" för, markera det med en färgpenna eller något så du ser att det är markerat och sen pluggar extra på det ett tag så den saken sitter och så tar du nästa grej du är "svagast" för <3
jag älskar dig, och du fixar provet gallant imorgon mimmi * det vet jag ! <3

mimmimåård! sa...

Okej, tack för tipset! :D<3
Hehe tack, du klarar det också toppen på fredag när du ska ha det :D<3 älskardig!:)<3